luni, 7 decembrie 2009

That's all, folks!

In clipa asta nu ma pot gandi decat ca traiesc intr-o lume idealista si complet rupta de realitate. Si iata ca realitatea ma zgaltaie vartos si imi da un dos de palma peste fata: desteapta-te, romanco!
Singura problema e ca pana in acest moment am avut convingerea ca sunt destul de treaza iar acum mi-e destul de dificil sa accept ca, de fapt, totul nu a fost decat o iluzie.
Acesta este T0 la care lucrurile pentru mine s-au transat si au devenit mai clare ca niciodata.
Ceea ce imi ramane de facut este sa analizez datele si sa decid care imi sunt optiunile in functie de acestea.
Pentru mine nu mai exista speranta ca voi putea trai intr-o Romanie cat de cat civilizata si probabil voi face ceea ce de ani de zile refuz cu obstinatie: voi emigra.
Oricat mi-as iubi tara, oricat as vrea sa particip la dezvoltarea ei, pe zi ce trece mi se demonstreaza ca nu pot face nimic, ca nu sunt lasata sa fac nimic, ca trebuie sa ma supun unei majoritati de marlani si, cu cel mai adanc si dureros regret, afirm ca nu cred ca am nici o sansa de a schimba ceva si ca ma gandesc serios sa depun armele si sa plec in alta tara in care imi voi putea, poate, creste copiii asa cum imi doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu