marți, 6 octombrie 2009

Sub soarele promitator dar rece al unei zile de octombrie, marti, ma indrept cu pasi grabiti spre masina. Sunt oarecum in intarziere mai ales ca strazile se arata deja aglomerate si a gasi un loc de parcare in centrul Bucurestiului dupa ora 8 dimineata echivaleaza cu cel mai dificil test psihologic pe care ar putea cineva sa-l treaca. Fiindca mirosul de gunoi imprastiat pe strazi, cojile de seminte si dozele goale de bere uitate la colt de strada de noaptea trecuta nu ma ajuta deloc sa trec peste faptul ca este devreme, frig si marti, dau "ignore" si ma refugiez in lumea mea interioara mai frumoasa, sper eu, decat cea din jur.

Nici nu apuc bine sa fac cativa pasi in reveria mea ca ma trezeste brusc un claxon ascutit si adresat cine stie cui in loc de injuratura. Episodul acesta lasa in urma lui si o "dara" de bubuieli si tanguiri de acordeon mixate smechereste pe sintetizator, acoperite numai de zgomotul mai puternic al tobei supradimensionate a Loganului tunat.

Iata-ma in sfarsit la masina, gata sa ma lansez in traficul haotic, cand realizez ca am de-a face cu al doilea episod de marlanie al zilei de marti: masina de alaturi este parcata la vreo 15 cm de portiera din stanga a masinii mele dar in partea cealalta soferul si-a lasat un spatiu generos de vreo jumatate de metru pentru a cobori de la volan. O fi domnul mai corpolent si s-o fi gandit ca eu sunt suficient de subtirica sa ma strecor prin cei cativa centimetri cat am putut deschide portiera masinii si n-o sa ma supar....Probabil ar trebui sa apreciez acest gest ca pe un compliment. Totusi nu inteleg ce a avut cu portiera masinii mele! Ea saraca ce vina are? De ce trebuie ea sa treaca prin stresul asta??? Dupa cateva miscari prea putin gratioase si destul de solicitante pentru articulatiile mele de om prea sedentar reusesc sa ma azvarl (mai degraba decat sa ma asez) la volan. Contact...si in sfarsit pot sa gasesc refugiul pe care l-am tot cautat de cand am iesit din casa in speranta ca voi uita, macar pentru 10 minute, ca este marti. Depeche Mode. "Precious".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu